PDA

View Full Version : Ringu R1 cover...


aoiookami
01-23-2003, 12:07 AM
sorry, but this has to be the worst cover I've seen in a long time

http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/ringu_boxlg.jpg

:fire: :fire:
oh well, I'm still planning on getting it tho

the.wicked.one
01-23-2003, 12:39 AM
Lame. I hate it.

I'll still get it. I hope the transfer's good.

Andrew
01-23-2003, 01:18 AM
Wow, haven't even seen it and can safely say that is one of the (if not the) WORST cover(s) i've ever seen.

DefJeff
01-23-2003, 03:32 AM
bah, i learned my lesson, i didnt expect the cover to be awesome

Shannafey
01-23-2003, 03:36 AM
The cover sucks, but be happy for a region 1 dvd!!

robman795
01-23-2003, 03:44 AM
Yeah I hate the cover also it could be the lord of rings poster if you take out all that text.

mcchrist
01-23-2003, 04:17 AM
Atrocious... Studios need to get rid of that Photoshop shit and go back to putting ART back into Promotional ARTwork!

robman795
01-23-2003, 05:35 AM
Atrocious... Studios need to get rid of that Photoshop shit and go back to putting ART back into Promotional ARTwork!
Damn right.:glasses: Im gonna just stick to the tartan release of the film.

Wermode
01-23-2003, 06:24 AM
Yeah, I'm happy with my "Tartan" region 1 boot. The new release would really have to be great in extras and transfer to get me to pull the trigger.

Rainbowthief
01-23-2003, 01:15 PM
Damn, they put zero effort into that turd. How could they not use the Sadako cover??? :fire:

DeathDealer
01-25-2003, 12:08 AM
I am glad they did not use Sadako becasue it ruins the ending of the film. And if you want you can change the cover. Or you can print your own cover. But I like it.:banana: :banana: :banana:

Atmims
01-25-2003, 12:14 AM
I agree, I'm glad they didn't use the Sadako cover, it ruined what sadako looked like for me.
Adrian

dvdasia62
01-25-2003, 04:32 AM
What's more important? The freaking cover or the movie???? Who gives a shit about the cover??? Give me a break!

dwatts
01-25-2003, 11:03 AM
--Atrocious... Studios need to get rid of that Photoshop shit and go back to putting ART back into Promotional ARTwork!--

Any time some graphic nonsense is posted - people bitch about Photoshop. The likelihood this was done in Photoshop is minimal. What evidence is there that this was done in Photoshop?

Apart from that - what I think is a shame is that it tooka remake to get this movie an R1 release. The core audience for such films has probably already gotten it elsewhere by now. The mainstream audience this one is aimed at are just going to complain about the lack of an english soundtrack.....

mcchrist
01-25-2003, 05:49 PM
Would you prefer I said Paint Shop Pro? Better yet, how about MS Paint?

dwatts
01-25-2003, 06:58 PM
I really don't mind either way - if accuracy was not your goal, then you could say bananas. :banana: :banana: :banana:

mcchrist
01-26-2003, 05:49 AM
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

bananas

robman795
01-27-2003, 07:26 AM
I could go for some Banana cream pie :fire: :banana: :banana: :evil: :lol:

bwana the clown
01-28-2003, 08:02 AM
That is indeed, as us Australians might say, one shithouse DVD cover. Ugly and patronising!

I much prefer mcchrist's artwork!! :banana: :banana: :banana:

bwana the clown
01-28-2003, 08:03 AM
Originally posted by robman795
I could go for some Banana cream pie

Ewwwww!!!!

jeffschmidt
01-29-2003, 12:16 AM
Well, most everything is done in Photoshop anymore. I, for one, can't figure the shit out, so it's a good thing I ganked it off of Kazaa instead of paying for it. But anyway...

I fucking hate most contemporary movie art. Look at something like the painted posters for the first Nightmare on Elm Street movies. Those are gorgeous; I'd love to get some prints of those. Now compare those to the lame-ass shit they came up with for the individual NOES DVD releases. Thankfully the box set has the original art on the cases.

KillerCannabis
02-02-2003, 09:56 PM
I'll probably just take the disc out and put it in my R0 case for Ring. I hate this cover. Hopefully they post some custom version on dvdcoverart.com since that site has some kick ass scans.

Sinister Ash
02-04-2003, 09:04 PM
Well personally I thought that this cover will keep it more mysterious as opposed to the tartan DVD cover. That cover and the menu reveals Sadako!:mad:

Erg0n
02-05-2003, 12:55 AM
Too bad I remember they had some cool promotional art when the movie was being screened where I live. I wonder why they chose that piece. Good thing the movie makes up for that.